Forum Maulidur Rasul di Surau Al-Ikhwan, Bandar Sungai Buaya : 15 Feb 2011

February 14, 2011 Leave a comment

Categories: Uncategorized

Selamat Hari Raya Aidil Fitri

September 20, 2010 Leave a comment

Salam.

Aiseh… agak lama tak update nih. Tapi sebelum itu rasanya belum terlambat nak ucapkan :

SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI

MAAF ZAHIR & BATIN

Buat anda semua yang telah dan sedang memasuki sini.

Categories: raya

Pada Ogos ini… ada caihhh….

August 6, 2010 Leave a comment

Salam buat semua.

Aku tatau nak luah ketensenan ni kat mana dan pada sapa.

Ni semua pasai streamyx/TM. Cilakak…

2 minggu lepas aku ada tugasan di luar daerah itu kat Johor. Berada di Skudai sedang lepak lepak layan tenet guna wifi hotel tu. Memba call habaq kata awat internet connection tadak… Minta marka check tengok router & modem on ka dak. Suma ok kata marka. Dan aku teringat 1 perkara yg mungkin tak di check. Rupanya line kena sekat. Caihhhh.. patut la tadak connection.

Pada 5 Ogos aku buat bayaran di TM Damasara Utama dengan harapan buleh la mentenet nanti. Ok siap bayarannya.

Read more…

Categories: Kisah gampang Tags:

Loudness – Heavy Chain

July 14, 2010 Leave a comment

Ni ada 1 vc yang aku usha… baguihhhh…

Pertama kali layan ni mengkala dalam penghujung tahun 80 an kot. La ni tatau la ada ka dak lagi band nih…

Layan na…

Categories: bunyi Tags: ,

Jangan main main dengannya…

July 3, 2010 Leave a comment

Selalunya kalau dah kata hebat tu dia kan berjaya. Betui ka? Dan yang yang tak hebat beserta selalu jadi mangsa tu tak semestinya dia kan selalu jadi mangsa kan…? Aku rasa betui…

Ok. cuba tengok mamat ni. Selalunya kalu yang jadi cam tu akan sehabis-habisan membuktikan dirinya perkasa. Tapi akhirnya keperkasaannya itu telah merobek dirinya…

Read more…

Categories: bahaya Tags:

Kirakan mereka sekali.

June 30, 2010 Leave a comment

Salam sejahtera. Hari ini hari Rabu 30hb Jun 2010. Hari terakhir di bulan Jun tahun 2010.

Hari ni agak kalut sikit dengan kerjaya tugasan luar. Banyak destinasi nak kena pergi. Memandu pun jadi berselirat. Dan, pada tengaharinya siaplah segala asakan tugasan tugasan tersebut.

Jam ditangan menunjukan pukul 12.45 tengahari. Jam di dashboard kereta pulak menunjukan pukul 12.49 tengahari. Aiseh… tiada sepakatan la antara jam jam nih….

Tiba di pangkalan bertugas dikirakan dah masuk makan tengahari time. Vavavava… memang serasi dengan situasi dimana kelaparan pun ada dalam diri ini. Ya la.. pagi tadi cuma makan biskut pat sagi perisa jagung cicah dengan ayaq nescafe o ja…. Mungkin kurang kabohidrat agaknya… huhuhuhuhu..

Read more…

Categories: kisahnya, Uncategorized Tags:

So sleepy….

June 21, 2010 Leave a comment

hari ni aku tewas… hari ni aku so sleepy… huaarrgghhhh….

Ihhh.. nak buat gena arrr…???

Categories: kecergasan Tags:
Follow

Get every new post delivered to your Inbox.