Home > pembangunan > Masuk kan Rawang dalam P094

Masuk kan Rawang dalam P094

Hallooo…

Ni rentetan dari P094 nih…

Awatla Rawang tu tak masuk dalam kawasan jajahan Hulu Selangor serta kawasan P094. Cukup tertekan pada situasi la ni dengan ketidakmasukan tu.

Semua ceruk kawasan P094 ni dah meriah havoc ooo…. dan Rawang yang sebelum nih cool ja secara tertiba tiba menjadi kesesakan yang melampau. Hangpa bayangkan dalam pukui 10 – 12 malam boleh jem gila babang… huhh… Kolumpo yang jadi ibu negara Malaysia pun tadak la sampai seperti itu.

Kalu kata dalam kawasan P094 kan ka baguih.

Aku hingat nak berpiket, aku hingat nak berdemontrasi untuk menuntut memohon pembangunan.

Agar di buat satu flyover dari lepas simpang Garing derek teruih ke Sungai Choh… Buat 3 lane… Baru cool beb.

Tapi tu la… minta dimasukkan Rawang tu dalam P094.

Categories: pembangunan Tags:
  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: