Home > Pendidikan > Pendidikan seks…

Pendidikan seks…

Salam. aku bukanlah seorang cikgu maktab untuk mengajar..dan bukan cita-cita aku pun..haha..sekarang dah bernanah telinga dengar bayi kene buang..then,orang ramai cakap soh adakan pendidikan seks..korang tau tak apa kesan baik buruk pendidikan seks tu?

Nie hanya pandangan aku je..hehe..okey..katakan lah pendidikan seks nie diajar kat budak2 menengah atas..cikgu yang mengajar tu pulak baru keluar maktab&cun-melecun..boleh meleleh lah air liur..kompem budak2 lelaki especially focus 1000% dalam kelas..tiap-tiap hari datang sekolah..tapi,,kalau dapat ke budak yang selenge sikit..mesti cikgu tu terdiam bile kene soalan yang cam nie..“cikgu,boleh demo tak?”,”cikgu,boleh strip dance tak?”,”cikgu,saya tak dapat nak imagine lah,ade model tak?“..kan pengsan cikgu kalau camtu..haha

Itu kalau cikgu muda2 cun-melecun yang ajar..kalau dapat cikgu yang tengah tunggu nak pencen..kompem ramai budak yang ponteng sekolah..menangis2 nak ponteng..haha..dapat pulak cikgu yang 2bulan lagi nak pencen mesti budak muntah hijaw kalo dye wat demo..hahaha..

Nie lah antara reaksi pelajar-pelajar malaysia yang cemerlang..haha..Tapi aku rase adakan pendidikan agama lagi bagus dari pendidikan seks nie..apa pendapat korang?

* aku amik ni dari SINI dengan ucapan terima kasih.

Categories: Pendidikan Tags:
  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: